Sunday 2 January 2011

My american family

Moje americký trojčátka se podle předpokládaného termínu cca poloviny října nakonec narodily posledního září (takže teď jim jsou přesně tři měsíce). Po období mých nekonečných ód, jaká to bude roztomilost, a jak to bude bezva, ňuňat se s těma třema mini drobkama a s faktem, že v porovnání "tři dospělí : tři mimina", na mě vždycky zbyde někdo na chování a ňuňání, to vystřídala praktická stránka věci, a to, že to asi vždycky taková prča nebude. Díky bohu, i přes to, že si mimča v nemocnici pobyla cca měsíc po porodu, byli víceméně ok a vypadá to, že nějaké vážnější zdravotní problémy je netrápí. Uuuf. U předčasně narozených vícerčat to totiž není nic neobvyklého. Melissa zná další paní, co očekávala trojčátka ve stejném termínu, nakonec se narodily ještě o něco dřív než "ty naše" , a pořád mají nějaké problémy, berou léky, z kterých jsou nateklý, takže jsou docela ošklivoučký (stalkinguju na fb občas trošku:D), a ještě všechny nejsou doma a teď to jedno má žloutenku:(. Takže jsem ráda, že se budu starat o ty "moje"....krasavečky jedny malinkatý roztomilý:D.
Vím že jsem se s tolika bejbísama asi trošku zbláznila - pro případné rejpaly - ne, opravdu mi to nemusíte připomínat, vím že mě čeká hoooooooooodně práce, momentálně se však na to ještě pořád těším:o). I na ten kolotoč krmení, přebalování, koupání, chování a pláč tří uřvaných hladových krků:D. To bude asi plínek:o)!
Uvidíme za jak dlouho mě to přejde:o).
Jo, jinak při tom představování bych mohla dodat, že tu máme dva klučíky, tlouštíček Noah a panenka Harrison:o). On vážně ale vypadá jak malá ňuňací panenka na fotkách:o). No a do třetice všeho dobrého do sourozenecké trojky patří ještě "babygirl" Chloe. Ta je momentálně nejmenší. Teď o Vánocích všichni tři teda měli nějakou alergickou reakci na "sunar", ale už jim to změnili a je jím líp, všichni z toho měli průjmy a bolení bříška a Chloe i nějaký záchvaty:(. Zajimavé, co všechno "mlíko" dokáže.

No a pak je tu také máma Melissa, která pracuje jako "marketing director". Díky bohu, že má to štěstí, že pracuje z domu a prý je její práce velice flexibilní, takže se bude snažit pomáhat jak jen to bude možné, zvlášt když bude nějaký brečící emergency nebo čas na papání. Dvě si ještě vzdáleně představit umím, ale tři??! Nooo way:D! Už jsem se i stihla seznámit s Kim, její sestrou - dvojčetem. *Facebook rulez!*. Teda nebyla jsem tak drzá, že bych si ji přidala, to ona:o)! Oh yeaaah, americans ARE friendly!! Jo, a shodou okolností mají narozeniny ve STEJNÝ den jako já!!! Obě, nebo vlastně všechny tři jsme na to dost koukaly, když jsme učinily tento objev:o)! No řekněte, ještě si nemyslíte, že tohle celé bylo Z-N-A-M-E-N-Í??!!! lol
Tatínek Ian je "senionar buyer" čili něco jako nakupčí a pracuje 9 a víc hodin denně, a jeho práce vyžaduje cestování, takže už několikrát byl kvůli práci na pár dní v Kalifornii atd., takže přes týden ho asi budu vídat pomálu. Jsem zvědavá jaký je, Kim mi stihla naznačit, že ji občas dost štve a i když je "good person" asi ho moc nemusí lol. A prej je i dost línej a Melissa na něj pak řve, když po něm něco chce:D. Ano, i takovéhle detaily už vím.

Čímž se dostáváme k tomu, že jsem už stihla poznat, že Američani jsou opravdu jiní než Angličani, že jsou vážně ještě víc přátelštější a otevřenější a prostě že "poví i to co neví" :D! A to jsem je ještě ani nestačila poznat "personally". Tak uvidíme, asi se začnu modlit, protože si fakt moc přeju aby to byla konečně zase jednou ta "pravá" rodina, a abych se zase za chvilku nestěhovala nebo nejela domů! Positivity is the key, čili si to nebudu tentokrát vůbec připouštět!

Jinak rodinka bydlí ve státě Illinois, ve městečku Hampshire, asi cca 1,5 hodiny od samotného Chicaga. Bydlí ve "family oriented neighbourhood" a podle všeho v té jejich ulici bydlí samé rodinky s malými dětmi, tak uvidíme, jaká lokalita to bude, každopádně asi je to tam bezpečný aspoň:D. Hlavně když to není zase někde na samotě:D!

No comments:

Post a Comment