Wednesday 12 January 2011

First "work day" and my daily routine

V pondělí pak byl můj první "pracovní" den. Ve skutečnosti to však víceméně vypadá stejně, jako vypadala neděle, jen s tím rozdílem, že to jsem si s mimčama hrála z vlastní vůle a teď "musím":o).

Melissa si zapíná počítač asi o půl deváté, takže to bych měla být nastoupena dole, abych mohla začít obsakovat mimča. Někdy prý můžou ještě spinkat v tu dobu, takže aspoň budu mít třeba někdy i čas na poklidnou snídani. Jak v neděli byli všechny drobci neuvěřitelně hodňoučký a půl dne prospali, tak pondělí už bylo o něco náročnější. Bylo mi řečeno, že se mi s největší pravděpodobností chtěli předvést v neděli v tom lepším světle, tak asi proto. Každopádně, v pondělí jsem pochopila, proč mě varovali, že takový poklidný den není každý den. Zkrátka a dobře, pořád jsem měla koho chovat, krmit, utěšovat nebo přebalovat. Ale s tím jsem samozřejmě víc než počítala a docela si to i užívám. Aspoň zatím:o). Jen občas to asi bude hodně únavný, ještě jak jsem meěla pořád tak nějak rozházenej spánek, byla jsem utahaná jako kočka a odpoledne skoro usínala s mimčama. Přísahám, že nekecám, že jsem měla ale skoro deset hodin v kuse pořád někoho v rukách a když né, tak mi někdo třeba jen spinkal na hrudi:o).

Už dřív jsme se dohodly na tom, že mi Melissa nebude dávat nějakou trapnou "handbook", jak jí to v agency radili. I teď když jsme se o tom bavili pronesla, že nemá v úmyslu mi nic takového psát, že by mě to "didn´t feel welcome", a zkrátka a dobře, že by to pro mě nebylo příjemný a necítila bych se vítaná, s nějakejma přikazama a zákazama, zvlášt když mám prý být člen rodiny:o). Moc hezky to rekla.
Jen jsem jí řekla, že když mi napíše časem jakousi "schedule", co po mě bude chtít plus jakou mají mimča rutinu. Jenomže teď ještě ani vlastně žádnou nemají, jsou malinkatí, a papají a spinkají jak jsem jim zachce:o). V pondělí večer mi to sepsala, asi je to nejmíň obsáhlejší "paperwork", jakou jsem kdy od rodky obdržela. Dvakrát týdně vyprat mimčům, jednou týdně jim vysát ten jejich minipokojíček, ráno a večer jim umývat lahve, a zbytek krmit, chovat, přebalovat, hrát si a ňuňat se s bejbísema. Přesně takhle to tam všechno napsala:o). Tak se mi to líbí. Zatím co můžu říct, tak třeba ty láhve nakonec umyje Melissa sama, včera mě od toho odehnala dokonce, protože já jsem tu zas unášela řvoucí mimina i dlouho po "pracovní době". Večer mi to dala, a Ian to uviděl a ptal se mě, jestli se může podívat. Tak jsem mu ten papír dala a on na Melissu prej a kde je to umejvání oken jak jsme se bavili??! A kde je šurování celýho baráku a praní a žehlení, a nahazování zdí ve sklepě:D. LOL Kdysi když jsme si psali a ona se mě ptala co jsem kde v jaké familíi měla za povinnosti a co se mi na tom líbilo a nelíbilo zmínila třeba i mytí oken u první rodiny apod. Proto si z toho teď dělali srandu, nakonec jsem se i přidala a pomáhala jim vymejšlet nejrůznější šílenosti, co jsem kdy slyšela že rodina od aupair chtěla včetně čistění spárů mezi kachličkama v koupelně zubním kartáčkem. Dost jsme se u toho nasmáli:o). Ona je s nima celkově jedna velká bžunda, vlastně nepamatuju kdy jsem se naposled zasmála tolik co tady zatím. Ty jejich "joky" a průvídky se prostě musí slyšet:D. Taky jsem se dozvěděla informaci už. O všech přibuzných, o tom, že Ianova matka s jeho nevlastním otcem s něma teď nemluví a proč, o tom, že jeden z Ianových bratrů byl zavražděn před třemi lety (!), a o například o Kim, Melissině bláznivém dvojčeti lol. Teď mi její zprávy co jsme si psaly na fb dávají mnohem větší smysl. Tak například, už vím, že milá Kim ráda říká věci, co by říkat vůbec neměla a nějak si to neuvědomuje:D.  Takže už jsem doma s jejím drbáním na co si mám dát pozor a čeho se mám vyvarovat a že jsou "Melissa and Ian a little bit weird in their own way." No prostě že bych se tu nudila zatím nehrozí!
Pořád jsem taky pobízena k tomu, abych si vzala co chci na jídlo, nebo se mě ptají na schválení oběda a večeře, pro případ že bych to nejedla nebo na to neměla chuť. Včera mi Melissa řekla, že doufá, že budu co nejdřív "comfortable" tady a nebude mi blbé si tu cokoliv vzít atd., že chce aby to tu pro mě bylo jiný než jsem to měla naposled, to znamená u Hladomorců!
Třeba včera jsem zrovna přemejšlela, že si půjdu pro mikinu, protože mi bylo docela chladno a ona se mě najednou zeptala jeslti mi není zima, že mi zapne víc topení kdyžtak. Takže žádné mrznutí při čtcrnácti stupních jako ve většině anglických obydlí, jupíííííííííííí!!!

Jinak jsem zapomněla dodat, že TV tu jde 24 hodin denně. Teda nééé, to bych přeháněla samozřejmě, když řeknu ale 12 hodin denně, to už přehánět nebudu. Melissa miluje filmy a televizi, takže zná asi úplně každej film a seriál na světě. (už jsem se zmínila o tom, že až bude "basement" ready, budeme tam mít kino?!:D). Má tu sice nově udělanou pracovnu, ale ještě tam nikdy nepracovala a je zvyklá pracovat u laptopu v obýváku na gauči. Zatím tam pořád je, ale časem se přesune do pracovny, docela mi to takhle i zatím vyhovuje, protože víc kecá než pracuje, a když řve víc mimin najednou, tak si některýho vezme a pomáhá s něma. Kupodivu mi to vůůůůbec nevadí, zatím se vážně zdá tak moc "relaxed" a "outgoing", že si ani nepřipadám, že by sledovala každý můj krok a dívala se jak co dělám dobře nebo špatně, případně buzerovala, právě naopak. Mám pocit, že jí je asi blbý mi cokoliv říct, proto jsem si i řekla o tu "scheduli", protože by mi třeba asi jinak sama od sebe neporučila dejme tomu "bež vysát děckám pokoj" nebo prostě cokoliv.

Jinak taky na konci ledna se plánuje nějaké překvápko. Teda, to mi psala už kdysi na fb, že se snaží naplánovat nějaké "fun things", a že by chtěli jet do Washingtonu DC protože tam má Ian nějaké přibuzné a Melissa ví, že já tam mám kámošku. Pak zmínila výlet do St. Luise, no a last but not least ještě něco, co bude překvapení a nemůže mi to říct.
Ještě jsem se pořád nedozvěděla co to bude, kromě toho že to bude na konci ledna, pojedeme do Indiany ( kde má rodinu včetně crazy Kim:D) a uděláme si "holčičí víkend". Děťátka tu necháme asi tatínkovi, chudák. Ale ten pak dostane asi volej víkend na lyžování s nějakým kámošem asi, plus pojede pryč pracovně na víc dnů. No, aby to na něj přece jen nebylo moc, zatím to vypadá, že si možná vezme Chloe do party, přece jenom, co by tu chudák s klukama o víkendu sama holka dělala, že:o). No vypadá, že se mi to tu vážně snaží zpříjemnit a vyjít mi se vším vstříc, zvlášť potom, co mě na začátku varovala, že pokud stojím o to, hodně s rodinou cestovat, u nich se toho bohužel asi moc se třema mimčama nedočkám, že. O to víc mě to těší:o).

4 comments:

  1. Bomba, bomba, bomba! :D Nic vic netreba psat ;-)
    Zacatky vzdy stoji za prd, ale kdyz se rodka snazi, tak takove to 'trapno' nemusi byt az tak moc trapny :D
    Z tebe bude svalovec, pac porad nekoho tahat v rukach cca 10 hodin to je docela narez :D Ale dokud to cloveka bavi, tak neni asi co resit ;-)
    Ten Washington DC zaaaaavidim, to je spolu s NY muj sen :oops: :-)
    Enjoy it!

    ReplyDelete
  2. Super blog, moc se těším na další poračování :))

    ReplyDelete
  3. btw. jeste ze rodicum vzkazuju, ze spary v koupelne sem drhla DETSKYM kartackem (pouzitym) o deseti chlupech a savem (bez rukavic) ..kdyby neverili, muzu poslat dotatecne foto mych hebkych rukou :D

    ReplyDelete
  4. che, ja drhla kartackem spary v kempu, s pomoci mould removeru. ale dobrovolne. akorat, kdyz prisel pan nam kontrolovat pocet hvezdicek. a nemohl nam dat pry pet, protoze jsme tam nemeli vanu! v kempu!

    ReplyDelete