Wednesday 5 January 2011

Buh-bye Europe!

Tak se s váma pomalu loučím asi posledním předodletovým postem ještě z ČR.....uz mi zbývá necelých šest hodin doma.....divny! Kupodivu ani pořád nejsem nervní (!!!), což je docela alarmující:o)! Teda, až na to svoje zavazadlo a jeho váhu! Celej den jsem tu panikařila, kupičkovala a skládala věci do kufru a půl dne jsem na tu spoušť po pokoji jen neštastně koukala, s nadějí, že se ty kupy třeba nějakým zázrakem "svrknou" a těch třicet kilo nebo kolik to je pořád bude 23lol. Bojím se to dát na váhu, a to tam ještě nemám pár drobností. No, jak se znám, tak ještě o půlnoci budu stresoat a vyndávat a nandávat  a rozhodovat se, bez kterého že trička se s největší pravděpodobností budu moct obejít...a pak se s ním budu loučit:o). Achjooo, NESNAŠÍM BALENÍ!!!! Proč pořád nemůžou akcetpovat dvě zavazadla do 25kg jak tomu bylo ještě do minulého roku, tuším a né jen debilních 23kg a jeden kufr:X!!! No nic no, konec stěžování. Jinak mám docela dobrý pocity raltivně:o). Snad se nekde neztratím a nebude zpoždění a budu krásně stíhat všechny lety! Ještě si tu stíhám psát s Melissou na fb, je fakt milá a říká mi co mám a nemám zabalit, prej už mi nakoupila všechno potřebný do koupelny a tak, tak se s ničím takovým nemám tahat:o)....

And what´s the plan?
Ve čtvrtek mě čeká velmi brzké ráno, cca ve tři hodiny, protože nejpozději ve čtyři musíme vyjet směr Praha. To budu asi úžasná zombice:o)! V osm mi pak odlítá letadlo směr Heathrow. Tentokráv však poletím stylově - s British Airways! Pokud teda nepočítám moji premiéru s ČSA. Jen ať se, prosím, neztratím a za hodinu a půl stihnu v té změti terminálů a gatů! To je totiž časová mezera, kterou mám určenou na přestup, a znám se, že:o).

Poté mě bude čekat další let směr Chicago. Samozřejme mi to dali na O´Hare, jedno z největších letišť na světě. Bojim bojim! Tam budu mít taky cca dvě hodiny času na přestup. Achjo, škoda že už tam radši nemůžu zůstat u roďky. Doufala jsem totiž jen na jeden přestup v Evropě, a ono prd. I když vlastně, já mám jenom ten jeden přestup:o). Ale jen na oko. Před rodinkou mojí. Maminka by to totiž možná nemusela přežít, tak ji toho chci ušetřit lol. Tak psssst. Řeknu jí to až bude potom asi:D.

No a do samotného SF přiletím někdy po sedmé večer místního času. Tady mi agency udělala další čáru přes rozpočet, čekala jsem, že si mě tam jako vyzvednou??!! Ale ono ne, musím se do hotelu dostat sama samička samotinká, bééé. Naštěstí teda všechno popsali docela,  i to kde mám najít následnou dopravu na letišti, takže by to zvládl i desetiletej prcek. Tak snad i já:o)! I ceny tam napsaly. Super shuttle z letiště mě bude stát 20doláčů a taxík asi 50. Volím Super Shuttle:D.

V hotelu musím zaplatit nějakej vratnej deposit až se tam checknu či co, tak jsem jim psala kolik to tak má asi bejt, abych veděla, kolik si tak mám proměnit doláčů. No a v devět ráno následujícího dne mám stát nachystaná v hotel lobby a čekat až si mě tam vyzvedne nějaká jejich agentka a dovede mě do ap školy. Tož bude to asi zajimavé. To bych totiž nebyla já, abych zase neměla něco extra - normální ap škola totiž začíná až někdy 11.ledna, tj že prostě aupairky tam jezdí každej tejden v pondělí, aby v pátek byli u hostrodin a měli víkend na to, se zaklimatizovat. Melissa mě však potřebovala co nejdřív, od 3. ledna je už zpátky v práci, takže jí tento týden s mimčama teď pomáhá sestra Kim. Agentura jí chtěla vyhovět, jí slibili totiž že mě tam bude mít 7. a mě pak řekli až toho 11., takže jsme z toho obě byly pěkně zmatený. Nakonec nám dali vědět, že pro mě zařídili individuální program. Takže místo standartních čtyř dnů v SF na školení tam budu necelé dva dny!!! A modlím se, že individuální program nebude znamenat to, co na mě jeho význam křičí - to, že tam budu sama samotinká??!!!!  No uvidíme a jsem na to docela zvědavá. Už se těším na lekci "Don´t shake the baby" :Dlol!

V sobotu večer už bych tak měla letět k rodince. Melissa už mi přála štastnou cestu a až přistanu v USA ať jí hned zavolám. Pořád mi  píše jak moc se na mě těší a nemůže se dočkat až mě pozná. Doufám, že to není jenom fráze, ale je pravda, že tolikrát mi to žádná rodinka ještě neřekla:o). Bože, moc Tě prosím, hlavně ať jsou normální a tak pohodoví jak se zdají!!!

No jo, tak jdu dát loučící uplakaný kolečko za babi, pak se ségrou a až na letišti s našima. Tak zatím se tu mějte všichni krásně, skládejte básně, a příště už z Améru, báj báj! :D

No comments:

Post a Comment