Sunday 2 January 2011

Blíží se to, blíží, aneb jak jsem prožila druhé Vánoce

Ano, už je tomu tak. Můj čas se neúprosně blíží, a já už se docela těším na nějakou "exciting" změnu. Dvouměsíční dovolená v ČR byla dlouhá, předlouhá a docela mi stačila. Uuuuf. Nedokážu si představit, že by mě už nic exciting nečekalo a že bych tu měla zůstat napořád. N-A-P-O-Ř-Á-D. Hrůzná představa a moje noční můra (alespoň zatím).

Anyway, nemůžu uvěřit tomu, že už za pouhopouhé čtyři dny vstoupím na americkou půdu. ČTYŘI DNY!!!! Chápete to? Já asi ne:o)!!! Je fakt neuvěřitelný, jak ten půlrok uběhl!!! Asi začínám být trošičku nervozní, ale opravdu jenom trošičku, což je PODEZŘELÉ.  U me, která jsem freaked out kvůli každé pitomosti a mohla bych vyhrát cenu za vymejlšlení nejhrůznějších scénářů, které by se mi pravěpodobně mohly stát. Co na tom, že většina z nich je velmi velmi nepravděpodobná:D! Každopádně tentokrát jsem zatím opravdu podivuhodně klidná. Na to že jedu takovou dálku....Až mě to jaksi znervózňuje. Hmm, což znamená že vlastně asi až tak klidná vůbec nejsem. Možná mi to všechno teprve dojde. Jen nesmím myslet na to, jak je to "ksakru daleko"!!! Víc se však těším a jsem strašně zvědavá, jakým dojmem to na mě všechno bude  působit. Dneska to je přesně tři roky, co jsem odlítala poprvé do UK! Zdá se to jako teď, když jsem se sevřeným žaludkem poprvé vstoupila do budovy Ruzyňského letiště, zmatená a strachy pos..., nevěděla jsem ani kam mám jít. lol Tak takový strach jako před třemi lety mě (zatím) rozhodně nezužuje!!!

A z čeho ty Vánoce? Právě jsem se konečně dokopala k tomu, prozkoumat trošku ty moje lety, zavazadla a kouknout se, jeslti mě to podle těch informací co mi agency dala pustí do systému British a American Airways, a jeslti se mnou vůbec počítají. POČÍTÁJÍÍÍÍÍ, JUPÍÍÍÍÍ!!! Ale to není všechno. Když jsem si chtěla checknout let z Prahy do Londýna, hned se mi tam objevily i ty dva další - což znamená, že to tam podle všeho teda uvidí lehce i oni a tím pádem jsou velké šance, že mi i moje zavazadlo dorazí do mé konečné destinace!!!!!!!! Jupíííííííííííííííííííííííííííííí!!!!!!!!!! Někteří ví, vid Dominičkooo:o)):P??!!!:D:D Tohle totiž byla moje NEJVETŠÍ obava!!! Pořád jsem totiž nechápala, jak můžou na Heathrow vědět, že nemají poslat můj kufr na vyzvednutí nebo třeba do letadla mířícího do Číny??!!! Už jsem skoro chtěla požádat o mimořádné povolení, abych si pro něj v Londýně musela utíkat, jít ho osobně hodit k odbavení do Chicaga, a  v Chicagu si zase pro něj utíkat a odbavit si ho směrem do SF. LOL Takže tohle, když mě se tam zobrazují VŠECHNY moje lety, mi dává naději, že se to tam zobrazuje i JIM, a že se můj kufr neocitne na druhé straně zeměkoule, tuto mou největší obavu O DOST ZMENŠUJE, slyšíte to??!! A když mi to teď někdo potvrdí (potvrdí, že jo? ŽE JO??!), tak tahle obava mi třeba téměř úplně zmizí! Tak mi to někdo prosím laskavě POTVRĎTE!!!!!!!!:D Dokonce jsem si tam mohla najít i veškeré další informace o tom letu. Přesnou délku, to, že opravdu nebudu celých 24 hodin cestování hladem (lol), a dokonce i to, z jakých filmů a tv programů si tam můžu vybrat (!!!!!). A jsme u těch Vánoc. Vůbec jsem totiž nevěděla, že se mi tam zobrazí i takové detailné a veledůležité informace! Teď už mám jenom paniku, že nestihnu shlídnout za tu dobu všechny filmy, které bych chtěla. How sad is that??!!

Ve čtvrtek je den "D". Už ve čtvrtek. ČTVRTEK!!!


11 comments:

  1. Taťka nedávno taky cestoval do USA, cesta tam v pohodě, po cestě zpět jim kufry někde zapomněli ale za chvilinku jim je dovezli a přímo domů :) takže vše ok:)
    držím palce ať vše dobře dopadne, rodinka vypadá bezva!

    ReplyDelete
  2. Jééé, oficialne prvni koment:D!
    Videla jsem "kufry nekde zapomneli" a malem jsem dostala predcasnej infarkt:D. Ale hlavne ze se nasly!!! Oni i u tech papiru z agentury psaly, at se tam na to napise adresa destinace, ze se to nekdy muze opozdit a at si nejaky veci na prvni dny hodime do prirucaku:X! Tak uvidime, mam z toho trosku stresy!

    ReplyDelete
  3. jj, a hlavně že fakt okamžitě došly kam mají :) a na druhou stranu, lítá celkem často, jakože min. 1x do roka, častěji víckrát a tohle bylo poprvé :)

    ReplyDelete
  4. preju moc moc stesti, hlavne at kapnes na rozumny rodice a hodny decka. btw. ted se tlucu do hlavy jaka jsem blbka. Mela jsem jet prva do USA a pak do UK. Ted uz teho moc nezmuzu :// Divala jsem se, ze vsechny agentury prijimaj kocky jen do 26 a to jsem jaksi propasla..o blbej jeden jedinej rok! :(

    ReplyDelete
  5. Dekuju mooc:)! Taky doufam, ze budou pohodovi tak jak se zdaji a ze si navzajem padneme do oka! Hadam, ze na nicem jinym to nestoji. ale to se ukaze az casem. Jedine ze bych hooodne nezvládala ty drobky jeste, ale vsak ja si je nejak ochocim, az si na ne zvyknu:D.
    A proc jsi nejela:(? Ja jsem se taky do USA odhodlavala hodne dlouho a porad jsem si rikala ze do 26mam casu dost:D...no, ted uz ne uplne tak dost:D. ale nakonec ta nabidka prisla necekane a najednou jedu:D!
    Ale rozhodne do UK bys mohla vyjet! Nevim jestli to maji agentury limitovany i v UK, ten vek, ale na vlastni pest to urcite jde! Ja taky byla v UK jen na vlastni pest, a sem tam jsem narazila i na profil 30letejch au-pairek:)! Takze urcite aspon do UK jeste muzes sebrat odvahu, hmm?:)

    ReplyDelete
  6. ja v UK jsem od cervence..si nectes muj profil (blondyna ve skotsku) bo co?? XD lol // hold se musim dobre vdat a pak povalim se zenichem do USA na dovcu.. jakypak pliny a urvany mrnousi!! XD

    ReplyDelete
  7. :D a mas recht mozna lol.
    Jo ahaaaaaaaaaaaaaaaaa, no to vis ze si ctu Blondynu ve Skotsku:D, jen me nenapadlo ze to jsi ty, pac jsi psala ze je ti 25, tudiz bys mela jeste rok casu:D.

    ReplyDelete
  8. Evi, krasne se to cte a musim rict, ze jsi me tak silene navnadila, ze si rvu vlasy, stejne jako slecna o koment vys, ze jsem nejela misto do Finska do USA, ale kdyz ja tak prahla po tom Finsku:-( :-) Tak ted koukam, jestli nejaka ceska agentura nezarizuje i professional nanny jobs, ale nikde nikdo, jedine americky agentury a myslim, ze v US je miliony chtivych holek a ze nepotrebuji nejakou Evropanku, ktera navic jeste ani neni v USA toho casu :-( No, ale kazdopadne pomrkavam po tom:-)))
    Drz se, berusko a at jsou na tebe hodny! A o tom, ez zvladnes tri mrnousky nepochybuju ani v nejmensim! ;-)
    Boze, jsem tupa,ale nevim, kde tam uvest svy jmeno:D anyway, kdyz se rekne FInsko,tak asi nemas moc na vyber z tolika lidi, kdo by tam zil, ze? Takze vis, ktera bije :D:D

    ReplyDelete
  9. no me 26 bude zanedlouho..parkrat se vyspim a je to tady!! :// a cetla jsem, ze do ameru se jezdi jen na rocni pobyty, tak to bych se tam mezitim prehoupla uz do 27..a to je jaksi nad limit néé? :D

    ReplyDelete
  10. Ja prave mela vzdycky za to, že kdyz se prihlasujes, musi ti byt 26, ale kdyz je ti pak 27 behem toho roku az, jeste to jde??!
    VIm ze tak jedna holka byla, uz ji bylo 27, ale prodluzovala si to o rok, tak nevim jeslti ji bylo 27 ten prvni nebo druhej..

    ReplyDelete
  11. Kdyz vyjizdis, musi ti byt 26 a je jedno jestli treba den na to, co se dostanes do USA ti bude 27, proste do toho programu jsi zarazena do 26ti, tak mi to bylo receno u Student Agency ;-)

    ReplyDelete