Monday 6 December 2010

Kirsty the maternity nurse

První tři týdny po narození Christabel se k nám ještě připojila Kirsty - nanny z Manchesteru. Vzpomínám, jak jsem nejdřív nevěděla co si o tom myslet, JÁ jsem přece byla ta, kdo se tam měl postarat o děcka a bála jsem se, že se mi do toho bude plést. Kirsty si však hleděla jen své práce - miminka. Byla to totiž takzvaná "maternity nurse", čili specializovaná nanny na novorozený miminka, a vlastně i pro jejich maminky před/po porodu. Kromě starání se o Christabel v prvních týdnech jejího života - mimo jiné i v noci, bylo jejím úkolem budit Georginu v noci na krmení Christabel (Kirsty totiz mela mimco v noci u sebe, nebo na ni dohližela i v noci), pomáhat ji zařídit rutinnu mimča, nebo taky dohlížet na to, aby Georgina vypila dostatečné množství tekutin a stejně tak třeba i vyprat mimčovi hadříky. Prostě taková super-nanny - doslova! Kirsty se starala o děti různé Angické smetánce, od hrabětů až po celebrity - nějaký čas například pracovala pro Kerry Katona, a "tajně" o ní občas vypustila nějaký ten drbík:o).


Po několika dnech jsem si jí víc začala "připouštět" k tělu a nakonec jsem byla ráda, že jsem tam měla aspon nějakou společnost, s kým pokecat nebo večer kouknout na film atd.:o).

Kirsty byla někdo, koho nazýváme obézní. Hodně obézní v tomto případě. Popravdě, když jsem ji uviděla poprvé, moje čelist mi spadla až na hruď. To jí ale nezabránilo v tom, aby s dětmi byla aktivní, vždycky veselá a plná entusiasmu, a někdo z koho i na dálku čiší optimismus a dobrá naláda. Kromě toho byla strašně ukecaná, a dokonce dokázala někoho tak klidnýho a flegmatickýho vyprovokovat třeba i k hádce (ze srandy) a vzájemnému pošťuchování. Zkrátka a dobře, byla s ní prča. A dodnes nechápu, jak se svojí postavou dokázala vždycky být tak aktivní a vždy být s dětma na "jejich úrovni" tj, válet se s něma po zemi nebo být na kolenou, což je pro děti mnohem lepší a jak jsem se naučila, třeba i víc poslechnou, budou dávat pozor atd. když se za všech okolností "snížíte na jejich úroven".

Vlastně to je asi hlavní důvod, proč jsem to sem zmínila - že těch pár týdnů s ní mě rozhodně něco naučil, dozvěděla jsem se něco nového o dětech a taky třeba to, jak s nima mít legraci a být  " za hodnou"  a zároven si sjednat respekt. A taky mi to vlastně poprvé v životě do hlavy vnuklo myšlenku, že vlastně být nanny je "normální" profese a dověděla jsem se co to všechno obnáší atd. A to je vlastně, kdy me Kirsty společně s Georginou pomohli přijít na myšlenku, že bych někdy v budoucnu třeba jako nanny sama mohla pracovat:o). Do té doby jsem o tom vlastně jako o profesi ani neměla tušení. Však taky u nás toto ještě moc rozšířené není.

Rodina ji vlastně našla díky tomu, že potřebovali věrohodnou péči pro děti po té nehodě, kdy India byla v nemocnici a tak veškerý čas strávili ježděním k ní a Kirsty se tak mohla starat o malou Isabellu.
 
Poté, co nás po měsíci opustila, jsem měla to štěstí se s ní setkat ještě jednou, a to když Georgina s Robinem odjeli na svatbu známému do Jižní Afriky a my se společně s Kirsty a ještě jednou nanny která docházela přes den, starali o děti. Asi nemusím dodávat, že to byl docela "fun week":D!

No comments:

Post a Comment