Monday 23 May 2011

1st birthday party a nedělní kostel

Před dvěma týdny jsme v sobotu byli na narozeninové párty. Narozeninové párty pro Blake, který měl jeden rok:o). Určitě si z toho bude hodně pamatovat, že:o).  Už jsem tam jednou u nich byla tenkrát když se hrál ten fotbalový zápas, takže mě bylo jasné, že některé už tam budu aspoň podle vidění znát...nejdřív se mi ale moc ani nechtělo jet, říkala jsem si co tam budu dělat, a myslela jsem, že si to nechám ujít a radši si jednou za sto let užiju dům pro sebe....pak mi Melissa zmínila, že je to jen na mě, že při rsvp už tam rovnou vyplnila i za mě, že přijdu, takže by to nebylo jako kdyby se mnou nepočítali:D....A jelikož jsem zjistila, že i v neděli se chystali pryč - někam na křtiny do kostela skoro v Chicagu, lidem který jsem v životě neviděla, tak jsem si řekla, že v sobotu s něma půjdu a volný dům si užiju trochu v neděli. Stejně bych se doma jen nudila, a tam když už nic jinýho bych byla mezi lidma...a jídlem:D. Vyrážely jsme až někdy před třetí, no na narozeninovou párty k jednomu roku to měli všechno až moc pozdě docela mi přišlo. Hodně lidí už tam bylo, některé jsem teda znala podle vidění už, většinu jsem ale viděla poprvý v životě....byla tam i druhá Melissa s Chadem a Loganem...no nejdřív jsem i chvíli litovala, že jsem přece jenom jela, Melissa totiž krmila v klidu ve vedlejší místnosti kde nikdo nebyl Chloe, kluky si někdo rozebral, a mě bylo blbý být pořád jak její ocásek, takže jsem tam chodila chvíli jak kůl v plotě sama, až mě Melissa poslala do garáže s tím, že tam je Ian, Chad , s Loganem a Melissa s Mandy a miminama, tak jsem tam teda za nima šla...taky tam měli nachystaný nějaký stoly a nějaký společenský hry jak pro dětska tak pro dospělý a tak...tak jsem se tam rádoby nenápadně přifařila, Chad s přítelem Mandy hrály stolní hokej....Ian a druhá Melissa s děckama pak odešly, protože tam bylo chladno na mimča, a já tam zůstala s nima....Chad se potom vyměnil s Mandy u hokeje, no a pak ji to omrzelo, tak jsem si to šla zkusit taky, s tím, že se do toho snad ani netrefím lol:D. Tak jsem pak chvíli taky hrála s tím bf od Mandy, docela sranda to byla, a docela jsem se u toho zapotila lol. I gól jsem překvapivě dala:D. Pak tam přišli nějaký cizí děcka, tak jsem ještě chvíli hrála s nějakým klukem, no aspoň už jsem si nepřipadala jak kůl v plotě:D. Pak jsme se přesunuly nahoru, tak jsem se připojila k Melissa a Melisse, no a asi po pátý se začalo podávat jídlo. To tam teda bylo už předtím, měli tam auto s cukrovou vatou a nějakou ledovou tříští či čímsi, ale pak se podávaly hot dogy, k tomu různý saláty a tak...takže jsem oficiálně měla prvního americkýho hot doga tady vlastně:D. Jedli jsme v obýváku na gauči, když v tom jsem si všimla, že na mě kouká Julie (maminka Blake)....volala na mě a na dálku mi představovala nějakou holku/paní, s tím, že to je Kate, která pomáhá v týdnu s klukama zase jí, a že "you two should talk, i´m sure you would have a lot to share". Myslela jsem, že tím to je uzavřeno, protože jsem ještě měla plný talíř a nechtěla jsem přijít o svoje místo, nestoupala jsem a na dálku jsem si vlastně ani tak nějak nevšímala koho mi to představuje - zdálo se, že je to nejspší nějaká nanny přes třicet nebo tak něco.....pak jsem však šla vyhodit do kuchyně talíř od jídla, když v tom mě Kate zastavila a začala se se mnou bavit....čekala jsem "zdvořilostní konverzaci" o velikosti peti vět a konec, ale nakonec jsme se nějak zapovídali, že jsme se museli přesunout vedle na gauč...někteří lidi už začli odcházet, tak se tam i uvolnilo místo....tak jsme si povídali, dozvěděla jsem se, že je jí 29 a tři dny v týdnu pomáhá Julie s klukama a zbytek se stará o svoji devadesátiletou babičku, jinak bydlí v Nebrasce a tady je cca 9 měsíců a když sem přijela, tak tu taky nikoho neznala, a byla "lonely" a měla z toho deprese, takže se mnou docela soucítila. Teda né že já bych si stěžovala, ale říkala jsem, že tu taky prakticky nikoho neznám a tak, tak bylo dobrý povídat si s někým, kdo ví tak trochu jaký to je.....ona z toho měla oči navrch hlavy s tím, že sama si myslela jak to má těžký, ale že ona aspon je ve stejný zemi a tak:D....no byli jsme tam spolu pak až do konce party, dokonce hned vytasila telefon s tím, at jí dám svoje číslo a nakonec mi nabídla, jestli s ní nechci další den v neděli ráno do kostela, že tam se seznámila se spoustou lidí a našla si nový přátele, a že nechce aby se někdo další cejtil "lonely", tak jak se cítila, když sem přišla....tak jsem jí říkala, že sice věřící nejsem, ale že se ráda přidám, a budu ráda za každou změnu......pak se k nám přidala ještě Melissa, takže jsem jí dala adresu a vysvětlili jsme jí, kde bydlíme a domluvili jsme se, že mě  příštího dne ráno v 8:15 vyzvedne. Ono je to totiž cca 1hod. jízdy. Achjo, škoda že nebydlí blíž....ale i tak jsem měla neuvěřitelnou radost z toho, že jsem (snad třeba) našla  nějakou zpřízněnou duši a dostala kontakt na nového člověka, úplně jsem z toho pak měla mega dobrou náladu. Takže jsem nakonec byla ráda, že jsem přece jenom na party šla......no a těch darků a toho všeho, co Blake dostal a z čeho ještě ani snad nemá rozum radši ani zmiňovat nebudu:)! Nejvíc mě zajímá, kam to všechno dávají, protože pokud  by tohle mělo dostat každý dítě na každý narozeniny, vánoce, velikonoce, a nevím co všechno ještě, tak se tím za chvilku v tom baráku zarovnají jen krámama a hračkama:D!


Ráno jsem v osm už byla vychystaná s tím, že se půjdu dolů nasnídat, když v tom se najednou už ozvalo klepání, tak jsem šla otevřít a Kate už tam stála s tím, že jí cesta trvala o trochu míň než čekala.  Tak jsem se jen obula a vyrazili jsme.....jako každá správná američanka pusu nezavřela a dozvěděla sem se toho spouuuustu, a i když tohle je její první práce nanny, tak i předtím pracovala s dětma a tak, a docela sme si měli i o čem povídat, takže cesta uběhla jedna dvě....ještě jsme tam byli docela s předstihem, takže když jsme po cestě viděli ceduli "yard sale", tedy takový to, kdy lidi dají před barák použitý věci/oblečení a prodávají to, tak jsme se tam šli podívat, ale ještě to neměli připravený, takže to nás na moc dlouho nezabavilo....tak jsme nakonec jeli k ní domů, nebo teda spíš do domu její babičky, protože si zapomněla telefon doma....tak mi představila svoji devadesátiletou babičku, která na svůj věk byla docela čiperná a ukecaná...prý mívala sousedy, kteří pocházeli z česka ale pak se přestěhovali do Kalifornie. No taková docela roztomilá babča to byla, Kate mi pak později řekla, že jsem se jí asi líbila, že né vždy se takhle paktuje s cizíma lidma asi:D:D. A pak jsme vyrazili směr kostel. Není to kostel jako kostel, vlastně mi to strašně moc  připomínalo kostel v Anglii v Richmondu, kam jsem v neděli občas zašla s Ottilií. Taky to není v kostele, ale v kině, a je to takové "neformální", jsou tam tedy všechny věkové skupiny, ale převážně tam byli mladí lidi. Pastor chodí oblečený normálně v riflích a košili a hraje tam skoro rocková skupina:). Ten den bylo konečně krásně a teploučko, a bylo to v takovým pěkným městěčku....vlastně i to město mi úplně připomnělo Anglii...Evropu....tady v nejlbližším okolí tady totiž takový město nemáme...tak jsem z toho všeho měla nějak strašně dobrou náladu. Kate mě seznámila s tím pastorem, tak se mě ptal odkud jsem a hned říkal, že v Česku byl asi třikrát učit aj na nějakým letním táboře...to je vždycky takovej dobrej pocit, když lidi vědí a dokonce u nás byli a mají jakousi představu:o)....akorát teda si nemohl pamatovat kde přesně byl, a když jsem se ho zeptala, tak řekl "já věděl, že se mě na to zeptáš" , a začal přemejšlej  a pak řekl něco co mi teda vůůůůůůbec nic neříkalo lol:D. No v Anglii se mi to možná líbilo o trošku víc, přišlo mi, že Ben a jeho manželka uměli dávat trošku lepší proslovy a možná že tam i měli o trošku lepší skupinu, tady tohle ale fakt bylo hooodně podobný.  Uprostřed mše  pouští vždycky nějaký video s příběhem lidí co tam chodí...no a tenhle týden zrovna pouštěli video Kate...takže jsem se o ní dozvěděla zase něco víc...vůbec to nevěděla, že zrovna tu neděli se bude promítat to její video.....no bylo to docela smutný, měla jsem slzy z toho....vyprávěla, že měla deprese z toho jak vypadá (byla tlustá, teď zhubla), a že nenáviděla sama sebe za to, jak vypadala, jaká byla a tak, že prej se dva roky nepodívala do zrcadla (!!!), nevěřila si v ničem a tak....a pak že znova začla chodit do kostela a ta víra, že jí pomohla mít se znova ráda a tak.....no docela dojemný to bylo...pak jsme se o tom ještě bavili v autě, kde mi řekla, že totiž měla kamarádku, se kterou i zároveň bydlela, která jí docela shazovala a ničila sebevědomí, a kvůli který si tohle o sobě začla myslet...seznámila mě se skupinkou dalších holek - jejích kamarádek, všechny v mým věku a všchny jsou též nanny, případně učitelky nebo tak něco:o)...obvykle po kostele ještě někam jdou, na oběd, nákupy a tak třeba, tuhle neděli byl ale zrovna den matek, takže Kate mě pak hned musela odvést zpátky domů, protože pak jela s tou babičkou k nějaký tetě nebo co....ale domluvili jsme se, že mě další neděli po DC zase vyzvedne, tak doufám že jo, a že pak třeba někam půjdeme....jestli to zase bude jen záležitost jednoho dne a pak "never see u again", tak už si to asi začnu brát osobně:P! Bylo fakt taaaaaaaaaaaaak hezkyyy někam zase jednou vypadnout a s někým pokecat a taak!!!

3 comments:

  1. hihi :D to je vtipný...
    zaprve znám jedny čechy, který už docela dlouho bydlej v Californii, ale nevim, jestli předtím bydleli někde jinde... :D
    a zadruhý znám dost amíků, co jezděj na englishcampy učit angličtinu do čech... ;)
    jinak to je super, žes tam zase někoho potkala :) i když teda hodina cesty nic moc...
    jé a yard sale - to bych chtěla někdy zažít :) celkově jsem nikdy nebyla na žádným pořádným blešáku... a to v čr občas jsou...

    ReplyDelete
  2. Super ze jsi potkala nekoho kdo vi kde je CR :D To i tady v Anglii se divi a ptaji kde ze to CR lezi...:/ ale to jsi mozna taky zazila.
    Jinak ty 'pratelska posezeni' v kostelech jsem videla uz v hodne serialech a vzdycky me to prislo hrozne super,ze i kdyz teda v boha neverim,ze je to treba skvela cesta jak se seznamit a tak..tady nic takoveho neni v okoli.
    Na blesaky jsme jezdili s rodici kazdou dobotu v Plzni, a tady jsme byli na jednom, kdyz jsme byli v Manchesteru, obcas se najsou opravdu super kousky...

    ReplyDelete
  3. jo, přesně... jak jsme byli o tom víkendu v hotelu, tak bylo strašně milý si povídat s tim polákem, co věděl něco o čr... hlavně, když všichni prostě furt říkaj czechoslovakia... i když řeknu czech republic!

    ReplyDelete