Saturday 21 May 2011

Koncert a jak sem vyhrala deset babek:D

19. dubna jsme měli lístky na koncert Rickyho Martina. Jela jsem já, Melissa a Kim, která k nám přijela v úterý odpoledne před koncertem. Jelikož jsme museli vyjet už asi před pátou, a Ian se domů vrací většinou až kolem šesté, museli jsme zařídit náhradní bejbáč. Melissa sem nakonec pozvala dceru od Melissy - sousedku. Třináctiletou dceru. Ona teda pochází z asi čtyř dětí a doma mají malého Ladena, který je asi jen o pár týdnů starší než naše mimča, takže je na mimina zvyklá, a kdyby něco, tak měla na telefonu svoji mámu, která by jí přišla na pomoc, no ale i tak jsem se tomu docela divila, že by jí je Melissa svěřila. Já jsem sice taky chodila hlídat sousedům roční mimčo když mi bylo deset, a nikdo se nad tím nepozastavoval, vzhledem k tomu, že v UK (aspoň co se mých rodin týkalo), byli většinou megaopatrní a tohle by se tam nestalo, tak jsem se tomu docela divila. I když ta holka, Maddie, přišla už ve tři, abysme se mohli pěkně v klidu připravit a vychystat, musela jsem uznat, že jí to s mimčama docela šlo. Kim se pak Melissy ale taky ptala, jeslti je jako v klidu, když tu mimina nechává s třináctiletou holkou:o). Ian měl teda přijet dřív z práce, no  a nakonec se zadařilo tak, že přijel když mi jsme ještě byli doma, takže nakonec tu na ně Maddie sama nebyla.

Nejdřív jsem myslela, že koncert bude někde v Chicagu, bylo to ale v hale "Allstate arena" v Rosemont, což je těsně před O´Hare letištěm, takže od nás docela kousek. My jsme však nevěděli jaká bude doprava a chtěli jsme se před koncertem taky ještě někde najíst, proto jsme vyrazili už tak docela brzo. No, jet s těma dvěma byl zase zážitek. Já se ještě občas někdy zapomínám počítat mezi dospělou a mám pocit, že jsem nevyrostla z puberty, a tohle mě aspoň uklidňuje, protože se občas zdá, že rozhodně nejsem sama:D:D:D. Dostala jsem na výběr do jaké restaurace pojedeme - buď do nějaké "těstovinové", nebo do "Crab´s house" či jak se to přesně jmenovalo. Sice jsem to nechtěla rozhodnout, s tím, že nesnáším "decisions" jakéhokoliv typu, ale to se mi jen smály a donutily mě vybrat si:o). Melissa mi to dělá naschvál, pač ví, že nemám ráda vybírání a rozhodování čehokoliv, ani jídla. Tak jsem nakonec zavelela k tomu, že pojedeme vyzkoušet kraby...no nakonec jsem si kraba nedala, možná jen párkrát jsem měla krabí maso (???), ale nikdy né celýho kraba, a nakonec jsem byla tak trochu "líná" a hlavně jsem si nechtěla udělat ostudu, protože bych zase nevěděla jak to pořádně jíst. Takže jsem si s Kim dala "fish and chips", aspoň jsem si tak trochu připomněla milovanou Anglii, protože se to fakt od anglické "fish and chips" moc nelišilo. Kim s Melissou si na pití dali nějaký míchaný nápoj a mě do oka uhodila Corona, což mi taky připomnělo Anglii, protože mě to tam naučila pít kamarádka - Španělka. Až na to, že jsem nějak pozapomněla na to, že jsem byla nadopovaná práškama, protože jsem měla zrovna tu rýmu, takže si potom ze mě dělaly srandu, že asi brzo někde odpadnu polozdrogovaná, no naštěstí mi z toho nic nebylo. Melissa mi pak dala ochutnat jejího kraba, byla to fakt celá potvora v takovým "kyblíčku" plechovým a k tomu dostala takový kleštičky, což mě jen ujistilo v tom, že jsem udělala dobře, že jsem si to nevybrala, protože by mě nebavilo vydlabávat z toho to masíčko a neuměla bych to, takže bych vypadala asi dost vtipně:D. Masíčko ale bylo dobroučký, když mě ale donutila si šáhnout na celý to CHLUPATÝ (!!!) klepeto, tak mě chuť trošku přešla, brrrr. V tý restauraci na začátku prodávali i nějaký "suvenýry" a trička s různejma vtipnejma nápisema...povětšinou týkajícíma se krabů. No, konverzace u stolu tu radši nebudu interpretovat, a ani né tu, kdy si dělali srandu z Piper (nevlastní dcery Kim), a poupravovali si nápisy na těch tričkách, co by se na ni hodilo (Fresh and easy aspol.) LOL.

Když jsme vylejzali z restaurace, začalo pršet a než jsme se dopravili před tu Arénu, začlo přímo chcát, a do toho se navíc ozývala ještě bouřka. Chvilku jsme čekali v autě s tím, že to přestano, moc to tak ale nevypadalo, tak nám nezbylo nic jinýho než to k hale přeběhnout. Sice melissa v autě měla bundu a deštník, no ale i tak to moc nepomohlo, protože byl děsný vítr. Opravdu se Chicagu ne nadarmo říká Windy city, i když jsem slyšela, že podle větru to ale pojmenovaný snad není??!! No nevadí.
Při příchodu do haly jsme vyfasovaly svoje lístky, protože jsme měli vytisklý jen papír z internetu a protože to nebylo úplně vyprodaný, tak nám byli přiděleny jiný - LEPŠÍ - sedadla!!! Tak to bylo super, tahle hala se prej ke svým zákazníkům chová vždycky pěkně a férově:o). Tudíž nás posunuly a seděli jsme blíž a měli docela dobrej výhled! Mezitím co se hala zaplňovala, krátili jsme si čas focením se, a najednou jsem si uvědomila, že většina těch lidí tam jsou latinoameričané a dokonce španělština převládala nad angličtinou!!! Tolik Jihoameričanů pod jednou střechou jsem ještě neviděla a pravděpodobně už ani jen tak neuvidím, několik lidí tam dokonce mělo i Portorikánskou vlajku a tak...Mimochodem jsem zjistila, že Portoriko totiž patří k USA, to jsem předtím nějak nevěděla:D, a taky že i když mají všechny výhody amerických občanů, nemusí tu platit daně!! Divný. Ian do toho smskoval Melisse, jak si vede s uspáváním mimin, a že všechny řvou....pak se na nás otočila a zeptala se, jestli by se měla cítít špatně kvůli tomu, a my téměř shodně s Kim odpověděly néééééé, jen at si je tatínek taky užije:D. To bylo vtipný:D.

Předkapela tam nebyla, a koncert měl samozřejmě trochu zpoždění...a pak, těsně než to začalo,  tam vyšel chlápek, asi nějaký uvaděč či co, ani nevím, protože MLUVIL ŠPANĚLSKY!!! A všichni do toho hulákali a já netušila o co go..pořád jsem čekala kdy přijde na řadu anglická verze, ale ta nějak nepřicházela! Fakt mě čím dál víc mrzí, že jsem španělštiny nechala a už si z ní nic nepamatuju, protože často mám pocit, že bych ji tu snad upotřebila víc než angličtinu!!!
Koncert dobrý, i když jsem si myslela, že lidi budou víc "rozjetý", podle toho jak se "latinos" na začátku zdáli rozjetý....nevím jeslti to byli fanoušci, nebo prostě spíš byli jen vlastenci (:D), ale bylo tam dost lidí s vlajkama a tak, Portorika a nevím čeho ještě....ale teda pak když už koncert začal, tak teda co se týče lidí nic moc. Většina jen stála a čuměla. Doslova. To nechápu, protože když už jdu přece na koncert, tak tam nejdu proto, abych jen stála a čuměla né. What´s the point?!! Člověk si to ani tak nemůže pořádně užít, a prostě je to mnohem lepší, když lidi fandí a jsou víc rozjetí. Za náma a vedle nás byli nějací postarší portorikáni. Vedle nás nějaký pár, ti měli vlajku i právěže a byli teda docela klidní, no ale za náma - asi dvě paní tak cca kolem 50átky už...a ti teda zase byli rozjetí až moc...ještě na svůj věk (ha-ha). Nevím jestli byli takový fanynky, nebo za to spíš mohl převážně ten alkohol, kterým se nalejvali už před začátkem koncertu. Melissa na mě už upozorňovala hned potom co jsme se usadili na naše místa, že se asi budeme mít na co těšit, protože si nestačili chodit pro jeden drink za druhým. Když koncert začal, tak byli docela dost rozjetý, a hulákaly, vyřvávaly, tancovaly a taky se jim moc nepozdávala atmosféra kolem - takže se paní snažila roztancovávat všechny kolem. V tom jsem s ní teda trochu souhlasila/soucítila, protože ti lidi fakt doslova stály a zírali, maximálně na konci písničky občas tleskli. That´s all. Dokonce se je snažila i tahat za ruce a dávat je trochu do pohybu. Nic. Žádnej úspěch to nemělo, bohužel. Pak si šla pro další drink vždycky, až se někde zapomněla a nevrátila. Asi si našla lepší skupinu fanoušků, ke kterým se přifařila, nebo někde lehla. To spíš. Ricky se fakt snažil, show byla velice energická a každej normální člověk by asi po pěti minutách potom, co tam on předváděl necelý dvě hodiny asi zkolabovat. Většina písniček byla rychlých, takže i nefanoušek jako já, co znal asi cca tři nejznámější písničky si to mohl docela užít, na pomalý písničky totiž musím znát slova, abych si to mohla užít pořádně:o). Do toho se tam promítali videa, při kterých byl (téměř) nahý nebo polonahý, takže asi jak podotkla Kim "Gay or not, he is HOT." :D. No, asi tak nějak. Ta si dokonce na konci koupila dvě tríča.

Domů jsme se vrátili něco kolem půlnoci...Kim se sháněla po větráku, tak jsem jí řekla, že já ten svůj co je v mým pokoji nepoužívám, tak že si ho klidně může vzít. - Nechápu co tu mají za móresy používat ty větráky pořád...v létě bych to pochopila, ale i v zimě, a pořád??! Ale oni to spíš používají kvůli tomu zvuku, že jsou zvyklý s tím prostě spát, a bez toho by už ani neusnuly. No a mimina to v pokoji mají taky neustále puštněný, i když tam nejsou, takže se s tím taky učí spát. Zvláštní. Když si pro to přišla ke mě do pokoje, tak ji zarazila zima, kterou tady mám. Tak se mi hned koukala na nějaký větrání ve stropě, jeslti je to správně zavřený, že když tu spala než jsem přijela, tak jí tu taky byla zima a bylo to blbě zavřený. Já jsem si toho ani předtím nevšimla, že to v tom stropě je a že by to mohlo být tím:o). No ale tím to nebylo a ta moje místnost prostě vždycky byla nejchladnější, a známka toho, že jsem spala jen pod dekou a peřinou, ale pořád jen v pyžamu, my říkala, že do té ruské zimy, co jsem měla v UK to má ještě hodně daleko:o). Hned to ale valila říct Melisse a že se to musí vyřešit, no a ta tu za dvě minuty na mě klepala. Nakonec to asi bylo i tím, že bylo špatně dovřený okno, který má takový blbý otevírání a jde to strašně blbě, no nejdřív mi nešlo ani otevřít totiž, a pak už to teda bylo lepší. Ale bylo milý, jak mě hnedka obsakakovaly:D.





Před pár týdny jsme tu taky hostovaly "Bunco", tu hru s kostkama. Vlastně to bylo večer na "Velikonoční pátek", a jelikož je k tomu potřeba 12hráčů a každý tam má vždycky připravený jídlo a občerstvení a tak, bylo s tím zase docela práce. Nakonec jsme to měly v basementu, protože už ho konečně máme hotový! Teda, v tý době to bylo akorát omítnutý, a ještě tam ani nebyl koberec a nic, ale pro ten večer jsme to tam trochu zprovoznili, protože sem by se tři stoly ani pořádně nevešly...nebo vešly, ale muselo by to být divně rozmístěný, a navíc by Ian s miminama musel nahoru do ložnice asi, aby nás nerušili:o). Jelikož jsem "obyvatelka" domu, byla jsem automaticky zařazena do hry. Pořád nám i tak chyběla jedna hráčka, tak nakonec Melissa řekla druhé Melisse, která sem kvůli tomu přijela. No a aby toho nebylo málo, tak jen pár hodin předtím to odřekly další dva lidi....a takhle narychlo se to buď nikomu nehodilo, takže jsme nakonec museli hrát jenom v deseti. Za ty dva chybějící hráče hrál "ghost", a jelikož byli dva, tak jsme si je pojmenovaly, jeden byl Blueberry a druhej už nevím, ale bylo to funny. A za ně vždycky někdo musel hrát. No zase byl s "crazy neigbour ladies" srandy kopec!! Tentokrát přišlii všechny "stárý známý", který už tak nějak "znám", resp. aspoň jsem se s něma už viděla. Nakonec jsme měli jídla tolik, že jsme to pak dojídali asi ještě celej tejden a ještě se něco vyhodilo. A opět jsem se do hry docela zažrala, a navíc se mi - opět - docela dařílo. Všichni vždycky čučí, jaký krásný čísilka mi padají, většinou přesně ty, který se m hodí a navíc jsem tentokrát hodila i dvě "bunca" muhehee. Ian se tam pak na nás přišel podívat se stále nespící Chloe....nevím jak na to přišli, ale všichni na ni samozřejmě koukali, a Ian nadhodil že Chloe má svůj specifický "smell" a že tak pěkně miminovsky voní prostě, a že kluci tak nevoní....a všichni si k ní začali čmuchat. No omg, chudák dítě:o)!!

Minule jsem asi zmiňovala, že se hraje o peníze, každý tam totiž vloží asi 10dolarů na osobu. Nevím jelsti i "domácí", ale minule to tam za mě dávala Melissa. A to se pak rozdělí mezi první tři výherce. Cena pro "losera" tentokrát byla ostře růžový Velikonoční košík plný sladkostí a velikonočních propriet. Ten si myslím odnesla sousedka Melissa. No a jelikož mě štěstí přálo, tak jsem se umístila na třetím místě. Při počítání výsledků jsem teda měle stejné skóre jako Angie, takže jsme si museli zaházet partičku kdo z koho, a štěstí opět stálo při mě, takže jsem vyhrála celých deset dolarů:o))). Jindy by to bylo víc, ale tím, jak nám chyběli dva hráči to bylo míň...tak třeba příště lol. Ale měla jsem z toho radost...hned si ze mě dělaly srandu, jeslti se teď dám na gamblerství....no musím přece cvičit do Las Vegas, že:)!!!

Skončili jsme někdy o půlnoci, už jsem byla docela vyfluslá, ale spát jsem šla zase jednou s pocitem hezky stráveného večera.

4 comments:

  1. Tak okomentuji znova,aby jsi mela radost :) :D
    Hlavne gratulace k vyhre ;) A na koncerte to muselo bejt cool :D Hlavne porad vidim tu postarsi damu...jak si trsa :D:D

    ReplyDelete
  2. jeeee, dekujuuuu za koment:D:D:D:D, no hned to tu vypada lip, kdyz je u toho aspon nejakej koment haha:)!
    az na to, ze ti sraci mi ten clanek nevratili sem oni ale ja - pulku jsem mela ulozenou v draftech a konec na mailu, protoze uz kdyz jsem to dopisovala, tak to nejak blblo, tkaze sem prostredek dopsala znova a hodila to sem znova:D, tss!

    ReplyDelete
  3. Nemas zac ;) Ja rada..:D
    No jako doufam,ze s tim uz nic delat nebudou..ted me neslo okomentovat ty Velikonoce..ten blogger me proste nema rad,a vubec cely internetovy pripojeni tady na poli :D:/

    ReplyDelete
  4. je hele, americky die, cojsem v praze hlidala, taky spalo s vetrakem :D

    ReplyDelete