Sunday 24 April 2011

Feeling like a star

Na 2.dubna jsme tu měli objednanou tu fotografku, aby vyfotila "rodinné profi fotky", jak už jsem tu někde myslím zmínila. Měla příjít v jednu hodinu, ráno jsem si ještě vesele skypovala s rodičovstvem, někdy po dvanácté to ukončila s tím, že se teda půjdu dát do pucu, protože ještě den předtím mi Melissa připomínala, ať nezapomenu, že mě to čeká taky  a ať s tím prostě počítám:o). Já vím, že jsem to tu sem už psala, ale fakt mě to úplně potěšilo, jako že chtějí udělat rodinnou fotku i SE MNOU a zahrnout mě tam taky, stejně tak jako že mě chtějí vyfofit s miminama. Zrovna jsem se v koupelně snažila na ksicht nahodit svůj přijatelný obličej,  když jsem slyšela zvonek a že fotografka Amy už je tady. Tak jsem začla panikařit, že zase nestíhám a že se zase bude čekat na mě (naštěstí nečekalo:D), tak jsem se s sebou snažila mrsknout, ještěže hlavu jsem si kvůli tomu umyla už ráno, a udělat ze sebe člověka a najít něco černého - dohodly jsme se, že my, dospělí, budeme mít černé vršky - bílou jsem jim vymluvila:D a modré rifle a mimina modré rifličky a bílé bodýčka s Medvídkem Pů, kde bylo napsáno "jeden ze tří", "2 ze tří" a "3 ze tří":D. Když jsem přišla dolů, už byli všichni nachystaní a ještě se domlouvali detaily - jak a kde se teda vyfotíme, Melissa jí šla ukázat ložnici a dětský pokoj - kde jsme se fotili, aby veděla jak to tam vypadá a mohla se rozhodnout jak nás tam vyfotí a kde bude nejlepší světlo. Přinesla si s sebou různé propriety pro mimina a tak, no byla fakt připravená.
Nejdřív se fotili sami, jakože fakt rodinnou fotku s miminama na posteli v ložnici, a pak se šlo na naši společnou v dětském pokojíku. Melissa držela Noah, uprostřed byl Ian s Chloe - nejdřív jsem ji měla já, ale Amy nám poručila si mimina prohodit, aby ženský drželi chlapy a chlap ženskou lol, a pak já s Harrisonem. Fotili jsme se před dětskýma postýlkama a v pozadí je na zdi obrázek Medvídka Pů a mimina nám sedí na rukách. Pak jsem přišla na řadu já a trpaslíci. S nima jsem se fotila též v ložnici na posteli, seděla jsem si jakože na jedné noze, druhou měla nataženou a přede mnou jsem se snažila přidržovat sedící/polosedící tripleťáky:D. Amy cvakala jednu fotku za druhou, no nic jednoduchého, přidržovat mimina, ostatní se snažili aby se smáli a všechny dívali do jednoho místa a ještě se sama tvářit přijatelně:D. Jenomže mi přišlo, že jsem se tvářila všude strašně křečovitě, protože jsem se smála jak se všichni snažili rozesmívat mimina, tak mě to rozesmívalo taky, ale v okamžiku, kdy cvakla poušt jsem cejtila, že už mám násilnej křečovitej úsměv:D.  No a pak přišli na řadu naši tři modýlci. Amy si s sebou přinesla různé roztomilé miminkovské kloboučky a čapky, i když některé jsme už měli připravené doma, a takový velký starý kufr, ve kterém měla takovou ovčí deku/podložku. Mimina akorát do toho kufru pasovaly všechny tři vedle sebe, no fakt to bylo moc roztomilý!!! Uplně nejroztomilejší:D, strašně mě bavilo se na to koukat:D. Chloe to asi po půl hodině přestalo bavit, a začla řvát, a behěm pár dalších minut vytuhla a pak spinkala asi další dvě hodiny na velké posteli, jak ji to zmohlo. Harrison si vedl o něco lépe ale po chvíli začal být taky unavenej a brzo mi vytuhnul v náručí, no a nelíp si vedl Noah - jako rozenej model, fakt. Nestačil se usmívat a hihňat a kulit ty svý kukadla do všech stran, no uplně radost s ním spolupracovat:D. ASi fakt miluje pozornost, protože  z těch tří je právě on teď největší uřvánek bych řekla. Hlavně když právě nemá pozornost:D. No pak se ještě na posteli zkoušela naaranžovat jedna rodinná fotka, ale to už všechny tři začli být protivní a uřvaní, a nechtěli pořádně sedět, takže by se museli udělat jedině brečící fotky, takže se pokus nakonec vzdal:D. Melissa ji ale chce pozvat někdy na srpen, před jejich prvním rokem a aby bylo ještě hezký počasí a pak před Vánocema.

Za čtrnáct dní potom fotky už byli k dispozici k prohlédnutí pod heslem na webových stránkách Amy, kde jsme si mohli prohlídnout ty nejlepší shoty, a vybrat které chceme, nebo jeslti budeme chtít všechny a jeslti si je objednáme v normální nebo digitální podobě. Musím říct, že nedopadly vůbec špatně, i ty se mnou jsem čekala že dopadnou hůř. Diky bohu, protože Melissa už tu na ně má připravený rámeček (!!!). A ani tam nemám dvojitou bradu lol. Možná dodám až je budu mít taky v pc...ještě si to ale musím rozmyslet:D:D.

No a večer jsme pak razily na "holčičí večer" do baru a Suši restaurace. Jedna ze sousedek, Bonnie,  totiž slavila narozeniny a její manžel jí připravil překvápko - obvolal pár sousedek a objednal limuzínu, která nás měla odvést do již zmíněné restaurace a pak kam jsme chtěli. Melissa mi o tom říkala už asi čtrnáct dní předem, hned jak se to dozvěděla, že jestli chci, tak můžem jít, a že mě aspoň konečně ukáže tu restauraci (protože mi o tom párkrát říkala a že mě tam někdy musí vzít). Tak jsem jí na to hned samozřejmě kejvla,  protože it sounded like a fun, a prostě to byla jen příležitost jak se zase jednou večer dostat z domu:D. Kolem sedmé jsme už byly ohozené a nachystané a měly jsme čekat až se nám někdo od sousedů ozve - odjezd byl naplánovaný na půl osmou tuším. Dlouho se nic nedělo, až pak Melissa na konci ulice viděla přistavenou limuzínu už s řidičem, tak jsme vyrazili k sousedům, kde už pár "crazy ladies" čekalo, ještě jsme ale nebyli všichni. Nakonec jsme se ale nesvezli, protože Melissa nechtěla kvůli miminům a vstávání k nim přijet domů až kdo ví kdy, a sousedky se prej umí pěkně rozšoupnout a pařit až do rána. No trochu mě to štvalo, přece jenom né že bych se takovým autem vozila každý den, že, respektive pochybuju, že ještě někdy budu mít možnost se něčím takovým projet, no ale zas to byl chytrý tah, protože taky nemám ráda, když se člověk musí spolíhat na někoho jinýho, že. Limuzína sice původně byla zamluvená jen do půlnoci, což by asi trochu měnilo situace, jenomže stejně jsme udělali dobře, protože druhý den jsme se dozveděli že se to přece jenom protáhlo a oni pak museli doplácet velký prachy za čekání :D. Chvilku jsem si sice pohrávala s myšlenkou říct si, že se chci svézt, nechtěla jsem ale být jak buranka z vidlákova, tak jsem si to rozmyslela a tvářila se jak kdybych "jezevčíka" s osobním řidičem měla k dispozici 24/7. Kdyby bylo nějaké příště, tak ale asi radši budu buranka:D LOL. Mezitím co jsme tam ještě čekali na ostatní, tak ta Bonnie pořád na toho manžela, že to jako nečekala, takový překvápko a tak, a on na ni, že si to zaslouží, a že toho tolik pro ně dělá a pro sebe že už neudělala dlouho nic a že měla těžkej rok a tak, no hrozně milý to bylo...Melissa dodala, že Ian by se u něj mohl trochu inspirovat:D. Ale úplně jsem si připadala jak když se koukám na americkej film, fakt jako:D.
Takže až se všichni sešly, řidič jim galantně otevřel dveře, oni se nasoukali do limo, tak jsem tam aspoň mezitím nenápadně čučela:D, a my je pak následovaly v autě. Vůůůbec nejely jako s hnojem - tak pomalu myslím, asi aby si tu jízdu holky náležitě užili a my za něma v autě rostly z toho, jak jsme se za nima vláčeli pomalu. Nakonec jsme je na nějaké křižovatce stejně předjely a byly jsme tam o chviličku dřív. Ta restaurace byla na bázi takovovýho jakože pásu, na kterým bylo jídlo, popřípadě cedule s názvem jídla a obrázkem, a to bylo celý po plexisklovým víkem. Stoly byly kolem toho, takže když někdo něco chtěl, tak si to prostě z toho vzal. Dostaly jsme teda i jídelní lístek a něco bylo i normálně na objednání, většina ale byla na tom pásu. Melissa mi poradila, co bych si tak mohla objednat a co by mi mohlo chutnat, protože jsem říkala, že teda nevím, jestli jsem tak "adventurous" abych zkusila syrovou rybu. Ale tu ona totiž taky nejí, a vlastně nakonec se ukázalo, že nikdo u našeho stolu nebyl tak dobrodružnej aby jedl Sushi v podobě syrových ryb. I když na jednu stranu jsem měla cukání, a kdyby si to někdo objednal, tak jeden kousek bych asi vyzkoušela, ale tkahle né, protože je to docela drahý, že a co kdyby to bylo hnusný, už jen ta představa syrové ryby totiž není nic moc. Takže jsme si daly jen "sushi" s krabím masem, zeleninou, shrimp, a tak,  takže teda nevím jeslit se tomu vůbec "sushi" dá říkat, každopádně to vypadalo úplně stejně, namáčelo se to do sojové omáčky/wasabi akorát tam nebyla ta syrová ryba.Vždycky jsme si ty jednotlivý druhy společně prohandlovaly tak nějak... Takže to mi chutnalo, mnam! Samozřejmě se to ale jedlo hůlkama, a to já samozřejmě (překvapivě, že :D:D:D), neumím, vždycky jsem se tomu vyhýbala a radši si řekla o vidličku, jenomže tady je ani neměli, takže jsem se zase předvedla. No byla sranda, nejdřív jsem se ptala Melissy jak to jako drží, tak se mi tam snažila poskládat správně prsty:D:D. Pak teda jedna se ke mě přidala, že to taky neumí moc tím a že proto má svoje hůlky, který byly prostě spojený k sobě, takže něco jak "kleště", a že se tím jí mnohem pohodlnějc a že má s sebou dvoje, tak že mi jedny klidně půjčí. Takže jsem se přece jenom nějak najedla, i když i s nima to byla "challenge" nabrat to  - takže se mi Melissa smála, tsss a když mi pak ten největší kousek sushi nešel nabrat, a celej ten "zamotanej" kousek se mi rozložil a rozpadl, to už se smály všichni, takže jako FUN! Jak někdo řekl, chce to holt "practice" tak musím cvičit no:D. Vůbec jsem asi nebyla červená jak rak, ale mohla jsem to svádět na víno:D.

Až jsme dojedli, tak jsme se přesunuli do baru. JENOMŽE - málem mě tam nepustili!!! Fakt už jsem se bála, a byla jsem nasraná. Nejdřív mě to ani vůbec nenapadlo - že budu potřebovat ID, ale tak v peněžence pořád nosím českej řidičák a občanku. Když jsme byli v tom Chicagu, tak řidičák jim vůbec nevadil, podívali se na to, a vůbec se nad tím nepozastavovali. Né však tady. Místnímu vyhazovačovi či co to bylo se to vůbec nezamlouvalo, a začal blekotat něco o tom, že musím mít jedině pas, když nemám americkej ID a že jinak mě tam pustit nemůže. Tak jsem se mu snažila nacpat ještě tu českou občanku, tak na to sice taky mrknul, ale moc to nepomohlo. Už jsem horečně přemejšlela, kde jaký mám průkaz, kterej bych mu mohla nastrčit....a že když on byl "overseas", tak že si taky musel všude nosit pas a blablabla. No jasně, určitě všude s sebou budu tahat pas, abych ho ještě někde ztratila, tůůůůůůůůůdle! Melissa se ho snažila přesvědčit tím, že jsem její "nanny" a že se za mě zaručí a cosi kdesi...no nakonec si teda nechal říct s tím, že mě tam teda pro dnešek pustí s tím, že tam ještě servírují jídlo jakože, ale že pro příště už jedině pas. Grrrr, sráč jeden!!! Melissa říkala, že bych si mohla udělat americkej ID (což by bylo pretty cool, right:D), tak uvidíme. Ono se to tady totiž musí ukazovat pořád, tuhle to po mě chtěli i ve Walmartu, a to jsem přitom byla s Melissou, která kupovala alkohol sice, ale ID chtěli i po mě (!!!) - nechápu, protože co kdyby mě 21 jedna ještě fakt nebylo - a já to nekupovala, takže..??!!

Ten bar byl opravdu docela velký, a bylo tam strašně moc stolů - všechno docela dost plné. Kolem dokola byli LCD obrazovky, na každé bylo něco jiného, a po boku bylo něco co vypadalo jako boxovací ring, ale mělo to předstírat taneční parket, na kterém stejně nikdo ani nebyl, až později se tam objevili asi čtyři poloožralé trubky. Daly jsme si Martiny, já jsem si dala Martiny Hypnotic, mnam:D! No konverzace u našeho stolu zase byla přinejmenším zajímavá a "crazy ladies" jak jim Melissa říká, opět nezklamaly - byla bžunda:D:D. Už ani nevím jak je to napadlo - asi když dvě z nich měli docela velký výstřihy a někdo na to poukázal nebo tak něco, ale začly si fotit mobilem boobs, teda jakože svoje výstřihy právě a posléze to začly posílat jako MMS domů chlapům s "Guess whose boobs are these", no POMOC:D:D:D:D. A pak někoho napadlo, že by chtělo chlapy trochu zmást a vyfotit other girls´ boobs, tak se začli rozhlížet kolem, kde jaká ženská má velkej výstřih a vypadá, že by se nechala vyfotit...Melissa jim na to pak půčila svůj iPhona a druhej den z toho mazala boobs:D. No nikoho nevykoumali, tak to nechaly bejt... a až pozdeji se potom na tom "parketu tanečním" objevili ty tři ženský - jedna s megavystříhem a taková rozjetá už, napítá...tak Cassy od nás, taková asi nejvíc střelená z nich najednou vystartovala za něma na parket s tím, jeslti by si mohla vyfotit její boobs:D:D:D:D:D:D. A ona se v klidku nechala:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D. No prostě byla to "another very fun night" jako:D! My jsme to zabalili asi někdy po ty dvanáctý už, nakonec se s náma svezla ještě Angie, který se tam taky už něchtělo zůstávat a ten zbytek (bylo nás tam 7 dohromady), tam zůstal někdy asi až do čtyř do rána snad, a ta druhá Melissa asi pak byla naštvaná pač museli doplácet velký prachy za to čekající auto, což už i taxík by je vyšel mnohem líp, že.

No a kdyby někdo náhodou tápal proč ten dnešní název a co tím chtěl básník říci - tak to jako, že takový den - profi focení, sushi, limo aspol. není každý den, a že to pro mě tak trochu jako z jiné planety, tak proto:D.

3 comments:

  1. Jsem se už nemohla dočkat dalšího příspěvku! Strašně dobře se to čte a na to, jak jsem USA celkem nenáviděla začínám být zvědavá a zastávám názor, že bych se tam jednou přeci jen ráda mrkla :D V létě bych mohla na ajinu, ale nechci si kazit british english, takže to padá :D
    A malí na fotkách už vůbec nejsou tak malí! Koukám, že rostou jako z vody :)) Tak doufám, že pak ukážeš i svoje fotky ;)

    ReplyDelete
  2. Ty fotky mrnousu jsou uzasne a doufam,ze das pak i svoje, jsem zvedava!:)
    K sushi- nedivim se Ti,ze jsi si nedala to prave ze syrove ryby, me to teda nechutnalo a drahy je to jako p**se:/.Urcite jsi si vecer uzila a foceni tez..no jako celebritka,ze?:D
    A nakonec foceni 'boobs'- zazivam pri kazde mensi party tady, moje hm je hrozne uchylna :D a pokazde pokud mam vystrih tak to foti,ono i ostatni lidi, nevim co z toho maj..pak musim sledovat fb, a mazat to:D

    ReplyDelete
  3. moc pěkný a taky se těším, až jich sem dáš víc... :)) líbí se mi, jak ti fotografové mají připravené rekvizity a nápady, jak fotit... a limuzína - taky bych si to ráda někdy zažila... tak já někdy dorazim a svezeme se spolu ;)

    ReplyDelete